ZETT Kancelaria Podatkowa

Funkcjonowanie biura podczas epidemii COVID-19

17.08.2020
sizer

W związku z panującą epidemią COVID-19 nasze biuro wprowadziło specjalne procedury chroniące zarówno Pracowników jak i naszych Klientów. W odróżnieniu od innych biur rachunkowych posiadamy przed wejściem specjalnie opracowaną wrzutnię na dokumenty. Zmniejsza to ryzyko bezpośredniego kontaktu i wzajemnego zarażenia się.

 

 Przed biurem znajdują się również płyny dezynfekujące, obsługiwane bezdotykowo, dostępne zarówno dla Klientów jak i dla Pracowników naszego biura. W celu zapewnienia jak najskuteczniejszej ochrony zdrowia zakupiliśmy również specjalną maszynę dezynfekującą - ozonator. Zapewnia on, że dokumenty zarówno przyjmowane, jak i wydawane pozbawiane są wirusów. Oczywiście pomimo zamkniętych drzwi jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi Klientami zarówno drogą mailową jak i telefoniczną. Można w każdej chwili skontaktować się z sekretariatem, który zarządza obiegiem całej dokumentacji oraz przekierowywaniem telefonów bezpośrednio do naszych Księgowych. 

 

Życzymy dużo zdrowia w tych ciężkich czasach.

Nawyk zarządzania pieniędzmi
jest ważniejszy
niż ilość posiadanych pieniędzy.
- T. Harv Eker